НА ФОКУС

Резултати от Международното изследване PIRLS 2021

Резултатите от Международното изследване на уменията за четене на учениците от 4. клас  PIRLS 2021 на Международната асоциация за оценяване на постиженията в образованието (IEA) бяха публикувани на 16.05.2023 г.

Интегрален подход за развитие на медийната грамотност на учениците

Коалиция за медийна грамотност в партньорство с Център за оценяване в предучилищното и училищното образование (ЦОПУО) към Министерството на образованието започва проекта “Интегрален подход за развитие на медийната грамотност на учениците”.

Резултати от PISA 2018 - модул Global Competence

На 22.10.2020 г. официално бяха представени резултатите от оценяването на допълнителния модул в PISA 2018 - Global Competence, оценяващ компетентностите на учениците да се справят с предизвикателствата в един сложен, разнообразен и непрекъснато променящ се свят.

РЕЗУЛТАТИ ОТ УЧАСТИЕТО НА БЪЛГАРИЯ В ИНОВАТИВНАТА ОБЛАСТ „РЕШАВАНЕ НА ПРОБЛЕМИ В СЪТРУДНИЧЕСТВО“, част от PISA 2015

На 21 ноември 2017 година бяха оповестени резултатите от модул „Решаване на проблеми в сътрудничество“ (Collaborative Problem Solving) на Международната програма за оценяване на учениците PISA 2015.